Od 2004 roku we współpracy i przy wsparciu produkcyjnym Art Stations Foundation powstało blisko 100 oryginalnych prac choreograficznych. Zgodnie z jednym z głównych celów fundacji, jakim była nieustanna praca nad maksymalną profesjonalizacją i podnoszeniem jakości (nie tylko artystycznej) produkcji tanecznej w Polsce, fundacja powołała do życia liczne programy i oferowała artystom wsparcie rezydencyjne – zarówno badawcze, jak i produkcyjne – oraz opiekę merytoryczną i wsparcie finansowe wraz z pełną promocją i obsługą techniczną spektakli.
Prace powstające w ramach Starego Browaru Nowego Tańca były regularnie doceniane i prezentowane w Polsce i Europie, a także w obu Amerykach, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Fundacja angażowała się również w projekty koprodukcyjne w partnerstwie z innymi instytucjami w kraju (m.in. z Nowym Teatrem w Warszawie w ramach programu „Poszerzenie pola”) oraz w projekty międzynarodowe, we współpracy z partnerami zagranicznymi. Do najważniejszych projektów należały m.in. „Collective jumps” Isabelle Schad (2014) i „Moving the mirror” Petera Pleyera (2016) realizowane z Instytutem Goethego, „Happy” Nigela Charnocka (2008), „There might be others” Rebecki Lazier (premiera w Poznaniu 2015, i w Nowym Jorku w 2016), a także Projekt Yanka Rudzka (2 prace choreograficzne: „Zaczyn” w 2016 roku w Salvador de Bahia, w Brazylii we współpracy z Vivadança Festival; „Wielogłos” w 2018 roku w Poznaniu z artystami z Armenii, Brazylii, Gruzji i Polski) oraz „Pole reports from space” z brukselskim duetem ECCE (2019) – wszystkie w bezpośredniej współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza w Warszawie.
































































































