PARK_IN’ CINEMA to multi-artystyczne wydarzenie, którego punktem wyjścia jest estetyka kina i „podziemnego parkingu”.
Wchodząc na teren parkingu, goście naturalnie zanurzyli się w przestrzeń działań zaproszonych artystów, dla których materią pracy było odwołanie do poetyki filmowej. Widzowie znaleźli się w niecodziennych sytuacjach, które przypominały zarówno plan filmowy, jak i – przez referencje do określonej estetyki – także konkretne sceny z popularnych filmów oraz cytaty z bogatej ikonosfery kina. Przestrzeń interakcji artystycznej była złożona z kilku stref, które połączyły wspólne motywy. W happeningowej czasoprzestrzeni w Starym Browarze pojawiły się projekcje filmów, bezpośrednie i pośrednie odniesienia do kina, galerie samochodowe, muzyka na żywo i sztuka wideo.
Te wszystkie elementy audiowizualne, wyreżyserowane i złożone w jedną kompilację, miały za zadanie przypominać o najważniejszym doświadczeniu psychologii kina: przeżyciu własnych indywidualnych emocji i wspomnień w grupie pozornie przypadkowych osób. Partycypacyjny charakter takiego doświadczenia, jak i specyfika prezentacji sztuki współczesnej w kontekście mocno poza-galeryjnym, były także okazją do połączenia różnych praktyk kulturalnych: tych przynależnych tak zwanej kulturze wysokiej, przez te pochodzące z subkulturowego zanegowania pewnych standardów, aż do cytatów z kultury popularnej.