Good girls go to heaven, bad girls go everywhere to zaproszeniem do spędzenia wspólnie w jednym miejscu 3 godzin i 38 minut. Ten szczególny eksperyment powstał jako efekt współpracy choreografa Frédérica Giesa oraz artysty wizualnego Antona Stoianova i DJ-a Fiedela, którego zaraźliwe techno bity wypełniają całą przestrzeń.
Frédéric Gies zakochał się w twórczości Fiedela (link do jednego z nagrań) tańcząc do jego setów w berlińskim klubie Berghain, w którym Fiedel stale występuje. Jego kariera zaczęła się w połowie lat dziewięćdziesiątych w klubie o nazwie Subversiv, gdzie w każdy poniedziałek grywał, i który wkrótce stał się stałym punktem berlińskiej undergroundowej sceny techno. Fiedel jest także częścią MMM – duetu DJ-skiego tworzonego z Errorsmith. Ich utwór „Donna” uznawany jest za jeden z najczęściej granych klasyków techno. Jesienią 2012 r. Fiedel założył własną wytwórnię Fiedelone wydającą jego produkcje solowe.
Berlin był także miejscem spotkania Frédérica z artysta wizualnym Antonem Stoianovem. Obaj byli stałymi bywalcami legendarnego Basso – miejsca spotkań, wspólnej pracy i imprez wielu artystów. Obaj artyści spędzili również razem wiele dni i nocy tańcząc w klubie Berghain. Frédéric zaproponował Antonowi współpracę nad projektem po ujrzeniu jego wielkoformatowych abstrakcyjnych obrazów wykonywanych ze zniszczonych bawełnianych skarpet, bez użycia farb czy pigmentów. Najnowsze dzieła Antona prezentowane są obecnie w xavierlaboulbenne w Berlinie.
Eksperyment „Good girls go to heaven, bad girls go everywhere” stanowi część projektu badawczego Frédérica Giesa pt. „Bad girls practices: un-writing dance, the body and the choir” prowadzonego w ramach wydziału choreografii Sztokholmskiej Szkoły Tańca i Cyrku (DOCH – SKH).




















