2017-06-18 - 2017-06-18
-
DEFAULT
Izraelskie tańce ludowe Unplugged – rozmowa z Hadar Ahuvia o krytycznej praktyce tańców ludowych i jej pracy nad spektaklem „Everything you have is yours?”
DEFAULT
Maciej Rożalski – Czarna sztuka sceniczna a koncepcja kultury afroatlantyckiej
DEFAULT
Joanna Leśnierowska – Powtórzyć gest Yanki – o praktykowaniu spotkania i wyzwaniach Projektu Yanka Rudzka: ZACZYN
DEFAULT
Yanka Rudzka – polska choreografka w Brazylii? – Anna Królica w rozmowie z Joanną Leśnierowską o międzywojennej roztańczonej Polsce i problematyce „polskości” Yanki Rudzkiej
DEFAULT
Lia Robatto – Historie tańczących kobiet: Yanka Rudzka i Lia Robatto – kultury, różnice i różnorodne inspiracje
DEFAULT
Maria Claudia Alves Guimarães – Między czasem i przestrzenią: trajektorie Yanki Rudzkiej
DEFAULT
Fajfy u Yanki 2016
DEFAULT
Identity.Move! – Poznań Lab
DEFAULT
Rezydencje w Starym Browarze
DEFAULT
Stypendium twórcze Grażyny Kulczyk z zakresu współczesnej choreografii
DEFAULT
Magdalena Ptasznik – Przyszłość materii
DEFAULT
Maria Stokłosa – Co robię, kiedy tańczę?
DEFAULT
Iza Szostak – Score, czyli studium faulu na mocapie z wielkim brzuchem
DEFAULT
Agata Siniarska – Audio-choreografia
DEFAULT
Magdalena Przybysz – Choreographing My Book
DEFAULT
Alicja Czyczel – Toń
DEFAULT
Sonia Borkowicz – Sessility
DEFAULT
Anka Herbut – Ruchy Oporu
DEFAULT
Katarzyna Sitarz – Miedzy ciałem a głosem
DEFAULT
Mateusz Szymanówka – Think Tank Choreograficzny
DEFAULT
Katarzyna Słoboda – Choreografie uważności. Studia nad sposobami percepcji i odbioru tańca
DEFAULT
Otwarte praktyki, warsztaty, lekcje
DEFAULT
towarzystwo gimnastyczne – Obcojęzyczność
DEFAULT
Fajfy o szóstej
DEFAULT
Fajfy o szóstej